Welcome to Apaapapnblh@blogspot.com (^_^)

Tuesday, April 12, 2011

Jom Buat Duit Dengan ChurpChurp


Ada Twitter? Jom Buat Duit Dengan ChurpChurp. Bagi yang belum mempunyai akaun Twitter, boleh daftar di www.twitter.com. Yang dah ada tu, boleh teruskan bacaan. Itupun kalau mau ler.
Apa itu ChurpChurp? Mungkin masih ramai yang belum mengetahui akan kewujudan ChurpChurp ini serta potensinya untuk menghasilkan duit poket. Jadi, berikut sedikit pengenalan mengenai ChurpChurp:
[ChurpChurp merupakan sebuah pengiklanan melalui media sosial iaitu Twitter (Twitter Advertising), jadi untuk menyertai’nya mestilah mempunyai akaun Twitter.]
Bagaimana nak buat duit dengan ChurpChurp ni? Jika nak dihuraikan satu per satu, takut anda langsung tak faham pula nanti. Maka dipendekkan cerita, anda akan mendapat bayaran apabila tugasan yang diberikan kepada anda diterima dan dipublishkan kat twitter. Ringkasnya begini:

1. Pengiklan membeli iklan daripada ChurpChurp


2. ChurpChurp akan memberi ‘assigment’ kepada anda.

        
3. Anda login akaun ChurpChurp anda, siapkan assigment yang diberi dan submit. Dalam beberapa hari, assigment anda tadi akan dipublish kat twitter.

         
4. Bayaran dikreditkan ke akaun anda.

         
Macam mana nak dapatkan bayaran yang diperolehi? Bayaran yang dikreditkan ke dalam akaun ChurpChurp anda boleh dikeluarkan (cash out) bila ianya mencecah nilai minimum RM100. Bunyi macam susah tapi ramai je yang slumber cash out berkali-kali. Bayaran pula dibuat melalui cek.
Sedikit gambaran apa yang dimaksudkan dengan nilai minimum:
*Lagi RM6.44 je nak cash out

Update: 28/8/2010 – Dah boleh cash out

                   PELUANG BUAT DUIT TANPA MODAL MELALUI INTERNET DENGAN CHURPCHURP

Adakah ChurpChurp ini boleh dipercayai? Setakat ini, ChurpChurp merupakan sebuah program menjana pendapatan tanpa modal yang sangat boleh dipercayai malah saya percaya ianya akan terus kekal memandangkan penggunaan Twitter semakin mendapat sambutan sekarang ni.
Ok! Saya nak sertai, bagaimana caranya? Untuk menyertai ChurpChurp ni, anda mestilah mempunyai Twitter. Jika belum ada, boleh daftar DI SINI. Jika sudah ada, anda KLIK DI SINI untuk mendaftar sebagai publisher ChurpChurp. Make sure anda isi selengkapnya dan saya harap anda tidak padam atau tukar perkataan ‘azizwan‘ yang terdapat kat halaman pendaftaran tu. Lihat pic bawah ni.


PELUANG BUAT DUIT TANPA MODAL MELALUI INTERNET DENGAN CHURPCHURP

Selesai dan selamat menjana pendapatan. Bila dah cashout nanti, jangan lupa belanja saya yer. Hee.. Jika anda ada sebarang pertanyaan, boleh ajukan’nya kat kotak komen bawah ni. InsyaAllah ramai kawan-kawan kat Zon Bebas ni yang akan tolong jawabkan. Anda tak perlu risau.
P/s: Ramai yang memandang remeh program menjana pendapatan seperti ini kerana hasilnya yang boleh dikatakan agak ciput berbanding program2 lain seperti MLM dan Skim Cepat Kaya.Tahukah anda, kerana hasil yang ciput itulah saya dapat membeli BENDA ALAH NI. Renung2kan…

No comments:

Post a Comment